Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

close

Kategorie

Reklamacje

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, masz do wyboru dwie możliwości złożenia reklamacji:


1.
Możesz udać się do salonu, w którym odebrałeś produkt. Sprzedawca odpowiada za wady towaru przez okres 2 lat od daty dokonania przez Ciebie zakupu i z tytułu tej odpowiedzialności przysługuje Ci prawo do naprawy lub naprawy wymiany.


2.
Możesz udać się do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego i skorzystać z gwarancji udzielanej przez producenta. Listę serwisów znajdziesz na oficjalnej stronie internetowej producenta, w karcie gwarancyjnej oraz na stronie www.e-naprawy.pl. Kartę gwarancyjną możesz podbić w sklepie, w którym odebrałeś zakupiony produkt.


Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Pokaż koszyk

Kontakt

Nasza infolinia dostępna jest od Poniedziałku do Piątku, w godzinach od 9 do 17

Infolinia:33 852 03 46

Newsletter

Raty Santander